ANTI MASON

اخبار،نقد فیلم،سریال،بازیهای کامپیوتری ومقالات و...

ANTI MASON

اخبار،نقد فیلم،سریال،بازیهای کامپیوتری ومقالات و...

اظهارات خصمانه پادشاه بحرین علیه ایران

پادشاه بحرین در اظهاراتی خصمانه و در راستای اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه اعلام کرد: ایران تهدیدی مشترک برای امریکا و اسرائیل و بحرین محسوب می‎شود. اظهارات " شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه " از سوی "رابی مارک اسیکینر" نائب رئیس کنگره جهانی یهودیان بعد از جلسه 45 دقیقه وی با پادشاه بحرین اعلام گردید.  


به گزارش «شیعه نیوز» ، پادشاه بحرین در اظهاراتی خصمانه و در راستای اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه اعلام کرد: ایران تهدیدی مشترک برای امریکا و اسرائیل و بحرین محسوب می‎شود.

اظهارات " شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه "  از سوی "رابی مارک اسیکینر" نائب رئیس کنگره جهانی یهودیان بعد از جلسه 45 دقیقه وی با پادشاه بحرین اعلام گردید.
وی اظهار داشت، ملک حمد با میزبانی کنفرانس "گفتگوی اسلامی  ـ یهودی" موافقت نموده است.اسیکینر در ادامه افزود: هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این کنفرانس مشخص نگردیده است، همچنان که مهمانان شرکت کننده در کنفرانس معرفی نشده‎اند.وی هدف از برگزاری این کنفرانس را همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان ابراهیمی و نزدیک تر نمودن اعتقادات آنان دانست. برگزاری این کنفرانس در حالی است که پادشاه بحرین در کشور خود به سرکوب شدید ملت مظلوم بحرین می‎پردازد و ماموران امنیتی وی تاکنون 57 تن از شهروندان خود را شهید و هزاران نفر را در تظاهرات‎های مسالمت آمیز به شدت مجروح کرده اند.


زندانهای رژیم آل خلیفه نیز مملو از زندانیانی است که فقط به جرم مطالبه حقوق مشروع و قانونی خود، پس از شکنجه و آزار و اذیت از سوی نیروهای آل خلیفه، به زندان محکوم شده‎اند. پادشاه بحرین با برگزاری این نوع کنفرانس‎ها به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایاتی است که در حق مردم بحرین مرتکب شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
GHoRBat_12 چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 19:04

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

واقعا وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید

ظاهرشم خیلی خیلی قشنگه...خسته نباشید برادر عزیز...

لازم شد بازم بیام وبلاگتون و از فضای زیبا و مطالب خوبش استفاده کنم

انشاالله هر روز موفق تر از روز قبل باشید...

اجرتون با الله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد