ANTI MASON

اخبار،نقد فیلم،سریال،بازیهای کامپیوتری ومقالات و...

ANTI MASON

اخبار،نقد فیلم،سریال،بازیهای کامپیوتری ومقالات و...

آثار مخرب فمینیسم بر کارکردهای خانواده

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) پردیس خواهران گفت: فمینیسم به عنوان واکنشی در برابر فرهنگ قرون گذشته اروپا، آثار بسیار مخربی بر کارکردهای خانواده برجای گذاشته و عملاً به عاملی برای فروپاشی نهاد خانواده در غرب تبدیل شده است.
دکتر فائزه عظیم زاده اردبیلی، معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) پردیس خواهران در گفتگو با مهر، در مورد سومین نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع «زن و خانواده» گفت: حضرت آیت الله خامنه ای، مقام معظم رهبری به نکات بسیار شاخصی اشاره فرمودند و با توجه به آیات کریمه قرآنی فرمودند که هیچ فرق و تمایزی میان جنس زن و مرد در هویت انسانی وجود ندارد.

وی افزود: تولید نسل آگاه و بصیر نیز از دیگر تأکیدات ایشان بود که فرمودند ما وظیفه داریم و باید نسل شیعه و مسلمان در جامعه رو به کاهش نباشد و در حقیقت با یک تدبیر مادران فهیم فرزندان خوبی را تربیت کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در ادامه سخنانش در مورد ارائه مقاله خود اظهار داشت: مقاله من تحت عنوان تقابل فمینیسم و کارکردهای خانواده بود که در این باره من به کارکردهای جامعه شناسانه خانواده از قبیل حمایت عاطفی، تأمین امنیت روانی و تأمین امنیت اقتصادی، جامعه پذیری کودکان و نهاد خانواده به عنوان پایگاه تثبیت هویت اجتماعی اشاره کردم که آموزه های دینی ما هم به این مسئله توجه دارند اما فمینیست ها در حال تخریب تمام این کارکردها هستند.

این محقق و نویسنده کشورمان گفت: فمینیسم به عنوان واکنشی در برابر فرهنگ قرون گذشته اروپا، آثار بسیار مخربی بر کارکردهای خانواده برجای گذاشته و عملاً به عاملی برای فروپاشی نهاد خانواده در غرب تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: پیشنهاد من تشکیل دانشگاه زنان و دختران است . همچنین طراحی و ساماندهی پدیده مسکن و ازدواج جوانان در سنین دانشجویی هم امر مهمی است که باید با همکاری وزارتخانه های مربوطه انجام شود.

وی با بیان اینکه قطعا ما با الگوهای شاخص فاصله داریم، افزود: جامعه صاحب نظران و اهل قلم و اندیشمندان موظف هستند این مشکلات را برطرف کنند و قلم به دست گیرند و نظریه پردازی کنند تا الگوهای مختلف برای خانواده سالم و جامعه سالم ساماندهی و بهینه طراحی شود تا بتواند ایران اسلامی به عنوان أم القرای ممالک اسلامی به جهان بشریت معرفی کند.

عظیم زاده با بیان اینکه تلاش دشمنان برای تزلزل جایگاه خانواده در کشور است، اذعان کرد: اضمحلال خانواده در جامعه به کاهش جایگاه دین در جامعه و نهایتا به جامعه سکولار و فاقد باورهای دینی می انجامد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد