ANTI MASON

اخبار،نقد فیلم،سریال،بازیهای کامپیوتری ومقالات و...

ANTI MASON

اخبار،نقد فیلم،سریال،بازیهای کامپیوتری ومقالات و...

نقد فیلم Clash Of The Titans 2010

بسم الله الرحمن الرحیم
فیلم "Clash Of The Titans"زمینه ساز جنگ جدید اسرائیل و آمریکا علیه فلسطین یا لبنان و یا ایران ....
نقد فیلم Clash Of The Titans (2010)
[تصویر: Clash%20Of%20The%20Titans%20%282010%29-1.jpg]


این فیلم 26 مارس سال 2010 میلادی به روی پرده های سینما رفت و با تنش های فعلی اسرائیل و لبنان برای از سرگیری جنگی جدید علیه لبنان و کشورهای منطقه حتی ایران، بی ارتباط نیست و فاصله چندانی ندارد و می توان گفت این فیلم بطوری مقدمه برای جنگ علیه لبنان و یا حتی ایران است. این بار ارباب سینمای هالیوود همچون براداران وارنر، دست به اقدامی صریحانه برای زمینه سازی جنگ علیه کشورهای اسلامی همچون لبنان و ایران زده اند و در پی اهداف صهیونیست ها، فیلمی ساخته اند که در قالب تاریخی، به وضوح به این مسائل پرداخته است :- دشمنی صریح و آشکار با خدا- عاجز نشان دادن خدا- وابستگی خدا به محبت و عبادت انسان- زمینه سازی برای جنگ در خاورمیانه (انتقام اسرائیل از لبنان از جنگ 33 روزه)- منجی نشان دادن غرب (آمریکا و اسرائیل)، به عنوان قیام کنندگانی در برابر خدایان- به طور صریح، جنگ با خدا و الهیون (که نمونه الهیون، چندین ملت اسلامی همچون ایران و لبنان و فلسطین و ... می باشند) 

اما قبل از پرداختن به نقد این فیلم صهیونیستی باید به معرفی شخصیت های اصلی فیلم پرداخت :پرسیوس "Perseus" : نقش اصلی فیلم و منجی شهر آرگوس از دست خدایان.
هیدس "Hades" : دشمن اصلی پرسیوس و آرگوس ها.
مدوسا "Medusa" : دشمن درجه 2 پرسیوس و آرگوس ها.
کراکن "Keraken" : غولی وحشتناک در دریا، به عنوان دشمن درجه 3 پرسیوس و آرگوس ها.
دیجن "Dijnn" : گروهی با لباس های عربی که جادوگر بیابان نام دارند و به کمک پرسیوس و سربازان آرگوس می آیند تا در نابودی دشمنان آرگوس ها شریک باشد. (برابر فارسی آن همان "جن" اصطلاحی است)آرگوس ها : همان یاران پرسیوس و سربازان شهر آرگوس.
[تصویر: Clash%20Of%20The%20Titans%20%282010%29-2.jpg]



حال اگر به جریان فیلم دقیق بنگرید مشاهده می کنید که این فیلم در پی تحقق یافتن سناریو جدید جنگ امریکا و اسرائیل در منطقه است.به عنوان مثال : در این فیلم مشاهده می کنیم که گروهی با شمایل و لباس های عربی و چهره ای زشت که "Djinn" نام دارند، به کمک لشکر اندک آرگوس ها می آیند و آنها را تا تپه ای که سربازان قبلی آرگوس توسط ("هیدس" یکی از خدایان) کشته شده بودند می رسانند. 


[تصویر: 009.jpg]
[تصویر: 020.jpg]

اینطور می توان تحلیل نمود :از آنجایی که این روزها سناریو جدید امریکا و اسرائیل را برای جنگی جدید در خاورمیانه مشاهده می نمائیم بطوریکه از عربستان سعودی استفاده ابزاری نمودند تا با سفر خویش به سوریه و نشست سه جانبه عربستان و سوریه و رئیس جمهور لبنان، سناریو جدید خود را پیاده کنند، شاید بتوان اینطور برداشت نمود که عربستان هم یکی از نیروهای کمکی غرب برای حمله نظامی در منطقه است.

انتقام از لبناناگر به فیلم دقت کنید ، منطقه ای که لشگر "آرگوس" برای جنگ با مدوسا به آنجا می روند، روی تپه ای است که شباهت بسیاری به منطقه "بنت جبیل" در جنوب لبنان دارد که برادران حزب الله توانستند آنجا را از چنگ اسرائیل غاصب دربیاورند و پرچم اسرائیل را پائین آورده و پرچم با عزت حزب الله را آنجا به احتزاز در بیاورند. 


[تصویر: 014.jpg][تصویر: 017.jpg][تصویر: 022.jpg]


در آنجا یکی از سربازان آرگوس می گوید : "اینجا جایی است که کراکن تایتان ها رو شکست داد"از آنجا که کراکن یکی از دشمنان اصلی آرگوس هاست = فلسطین یکی از مهمترین دشمنان اصلی اسرائیل است


شباهت Meduse(دشمن درجه2 پرسیوس)، با حزب الله لبنان
اگر به مدوسا دشمن درجه 2 پرسیوس و آرگوس ها بنگرید، مشاهده می کنید که شباهت نوع جنگ او با "آرگوس ها" همچون مطلبی است که اسرائیل در مورد حزب الله لبنان اعتراف کرد که گفت : "نیروهای حزب الله همچون روح بودند" و تشخیص آنها در جنگ غیرممکن بود.مدوسا در فیلم همینگونه بود (البته اشاره فیلم به مخفی بودن Meduse در دنیای مردگان و ارواح، بی ارتباط با همین اعتراف اسرائیل نیست).- در فیلم می بینیم که نحوه جنگیدن مدوسا اینگونه است که به راحتی دیده نمی شد و وقتی دیده می شد آنها را تبدیل به سنگ می کند و از بین می برد. همانچیزی که در جنگ لبنان ما شاهد آن بودیم و نیروهای حزب الله به راحتی دیده نمی شدند. اما فرقش این است که در فیلم اینبار شکست می خورد (یعنی اینبار حزب الله شکست می خورد) و "Dijnn" (که در فیلم گویا همان عربستان و دولت های عربی ذلیل است) گویا به صورت انتحاری خود را منفجر کرده و سبب می شود تا حدودی به مدوسا ضربه وارد کند.


[تصویر: 030.jpg]
[تصویر: 028.jpg]
[تصویر: 031.jpg]


تحلیل : روش انفجار های انتحاری، همان روشی است که بسیاری از اوقات، وهابیت کثیف برای از بین بردن شیعیان ایران و افغانستان و عراق و پاکستان استفاده می کند. - و جالب اینجاست که نگاه سنگ کننده ی "مدوسا" تائیری در سنگ کردن "Dijnn" ندارد.تحلیل : شاید این سکانس فیلم، در پی ناتوان جلوه دادن ایدئولوژی حزب الله لبنان (ایدئولوژی تشیع) در برابر ایدئولوژی و معنویت توخالی وهابیت (اسلام امریکایی) باشد 

القاء کفریات
یکی از مهمترین انحرافات فاحش و یا مهمترین مسئله کفرآمیز این فیلم این است که تا 15 دقیقه اول فیلم بطور فراوان مشاهده می کنیم که کاراکتر های مختلف فیلم، خدا را وابسته به عبادت و محبت انسان معرفی می کند. چیزی که در قرآن حکیم از خداوند متعال نفی شده است. خداوند متعال در آیه 56 سوره مبارکه الذاریات می فرماید : « ما خلقت الجن و الانس الاّ لیعبدون » « ما انسان و جن را فقط برای عبادت خدا آفریدیم ». مسئله ای که در فیلم به کرار در آن تاکید می شود که خداوند نیازمند عبادت و محبت انسان است.و یا در آیه 97 سوره مبارکه آل عمران خداوند می فرماید : « فان الله غنی عن العالمین » « ما از عالمین بی نیازیم » و یا در آیه 2 سوره اخلاص می خوانیم : « الله الصمد » « خداوند از عبادت شما بندگان، بی نیاز است »این فیلم از این آیات قرآن سوء برداشت می کند و خداوند را وابسته و عبادت انسان را سبب ابدیت خود معرفی می کند. در حالی که اعتقاد به نیازمندی خداوند، شرک و کفر است.
تشابه و مقایسه کاراکترها و اتفاقات فیلم با وضعیت فعلیبیائید یک جایگزینی و تشابه، در فیلم قرار دهیم، ببینیم چه نتیجه ای بدست می آید ؟ :

[تصویر: Clash%20Of%20The%20Titans%20%282010%29-3.jpg][تصویر: Clash%20Of%20The%20Titans%20%282010%29-4.jpg]

نقش اصلی فیلم یعنی همان منجی فیلم "پرسیوس" = نماد لشکر اسرائیلسربازان همراه پرسیوس = نماد لشکر امریکامحل برخورد و جنگ با خدایان = تپه ای که توسط حزب الله لبنان از اراضی لبنان فتح شد و اسرائیل در آنجا شکست مفتضحانه ای از نیروهای حزب الله خورد.مجسمه زئوس و تخریب آن توسط سربازان آرگوس = اماکن اسلامی در فلسطین اشغالی و تخریب آن توسط اسرائیلشهر آرگوس با حاشیه دریا = فلسطین اشغالی و یا همان سرزمین فعلی اسرائیل با حاشیه دریانیمه خدایی بودن پرسیوس = دادن وجهه یهودی و دینی اسرائیل به دولت و ملت خود و خود را برترین نژاد دانستن نسبت دیگر ملت ها و ادیانگروهی که با لباس های عربی به کمک او رفتند = عربستان سعودی و ملت عای عربی ذلیل و وهابیت کثیفهمکاری "Dijnn" ها (همان گروه عرب شکل) = همکاری و ایفای نقش عربستان به نفع اسرائیل و امریکا برای جنگ علیه لبنان و ایرانعده از مردم شهر آرگوس به عنوان مخالفان قیام پرسیوس علیه خدایان = یهودیان ضد صهیونیست در سرزمین های اشغالی که با جنگ علیه فلسطین و لبنان مخالفند. وقتی این گونه کاراکتر های فیلم و جریان آن را با مسائل روز منطقه جایگزین می کنیم مشاهده می کنیم که یک ترفند بسیار زیرکانه پشت پرده فیلم نهاده شده که درصدد به تصویر کشیدن وضعیت فعلی جهان اسلام و کفر است و در پی زمینه سازی برای جنگی در منطقه بین اسلام و کفر.
ناگفته های فیلم :1. در ابتدای فیلم، بعد از کشته شدن خانواده پرسیوس توسط هیدس، قطعه از کشتی خود پرسیوس او را نجات می دهد که بر روی آن تخته چوب باقیمانده از کشتی، نماد چشم همه بین (مهمترین علامت فراماسونری) حک شده است.
[تصویر: 007.jpg]

تحلیل : منجی نشان دادن فراماسونری در اذهان مخاطبین بطور غیرمستقیم ------------------------------------------
2. در قسمتی از فیلم که "Dijnn" افسار عقرب نفربر خود را گرفته، نمادی از سر بُز بافومت (علامت معروف شیطانپرستان و فراماسونری) را مشاهده می کنیم.



[تصویر: 012.jpg]تحلیل : اسلامِ دولت های عربی ذلیل همچون عربستان، اسلام فراماسونی و امریکایی است. (بدون شرح!)
 --------------------------------------------------------

با توجه به تمام جریان فیلم، این اثر را می توان گامی به جلو برای مقدمه چینی صهیونیست ها برای جنگ علیه اسلام (ملت های فلسطین و لبنان و ایران) دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد