ANTI MASON

اخبار،نقد فیلم،سریال،بازیهای کامپیوتری ومقالات و...

ANTI MASON

اخبار،نقد فیلم،سریال،بازیهای کامپیوتری ومقالات و...

نقد فیلم Paul 2011 + اعتراض به صدا و سیم

بسم الله الرحمن الرحیم
نقد فیلم Paul 2011
داروینیسم، اینبار دست به دامن موجودات فضایی شد.
+ اعتراض به صدا و سیما برای وعده پخش این فیلم در ایام عید فطر

[تصویر: Paul.2011.EXTENDED.720p.BluRay.X264AVCHD.jpg]

آری هالیوود در یک اقدام عجیب طی ساخت فیلمی سینمایی تحت عنوان "پل" برای اهداف ملحدانه داروینیسم خود، دست به دامن موجودات فضایی شد. حربه ای که مدتی است سینمای غرب تحت عنوان آمدن موجودات فضایی به روی زمین چه در قالب حمله موجودات فضایی به زمین و غارت منابع طبیعی آن و یا دوستی موجودات فضایی با انسانها ، از آن برای استحاله افکار عمومی و بشری استفاده می کند.سینمایی هایی همچون نبرد لس آنجلس در سال 2011 نشانه حمله این موجودات فضایی و نابودی زمین و انسانها و غارت منابع طبیعی آن و یا مشابه آن در فیلم خط آسمان در سال 2010 ، سند متقن و روشنی است برای تبیین رویکرد سینمای امروزی غرب در استحاله فکری بشر.البته ما در این مقاله درصدد نقد این نوع فیلم های فضایی نیستیم اما دو هدف مهم که در این نوع فیلم ها مشاهده می شود : 1. ایجاد رعب و وحشت در دل بشر و ترسیم آینده ای تاریک برای بشر که بدین وسیله بتوانند سیاست های شیطانی خود را بر ملت ها جاری کنند.2. منجی نمایی غرب و استکبار جهانی به عنوان تنها نجات دهنده نسل بشر که بدین وسیله در صدد تحقق بخشیدن به نظم نوین جهانی مصطلح خود می باشند. اما بپردازیم به خود فیلمدر حقیقت باید گفت سازندگان صهیونیست این فیلم درصدد تحقق چه هدفی بوده اند؟آیا صرفا یک فیلم سرگرم کننده بوده یا یک فیلم سراسر الحادی و داروینیست؟باید گفت این فیلم هر چند در قالبی کمدیک اما کاملا آشکار و واقعگرایانه به مفاهیم الحادی و داروینیستی خود پرداخته است و نیز آثاری از نشانه های فراماسونری در آن پیداست.



مهمترین سکانس های فیلم مربوط می شود به جر و بحث هایی که بین موجود فضایی یعنی همان پل و بین دختر مسیحی که پدری مسیحی دارد انجام می گیرد. و در آخر پل پیروز می شود و نظریه داروینیسم را در ذهن مخاطب نهادینه می کند.


[تصویر: paul2011naghd%20%285%29.jpg]



از اهانت هایی که به اعتقادات ادیان ابراهیمی دارد گرفته تا خرافات خواندن آن. اما دریغ از یک گاف بزرگ در فیلم که در یک جا، پل همان موجود فضایی در بگو مگوهای خود با دختر مسیحی ، وجود خودش را دلیل بر اثبات مدعی خود بیان می کند که در جواب باید گفت: ما در خود فلسفه وجودی موجودات فضایی و دنیای دیگری موازی با این دنیا در کرات آسمانی دیگر خدشه داریم.



[تصویر: paul2011naghd%20%281%29.jpg]


اما در کنار این مطالب کفر آمیز چند نکته دیگر هم حائظ اهمیت است :
1. بی شرمی هایی که در فیلم به مخاطب القاء می کند.
2. تصویری که بر روی تی شرت دختر مسیحی است که مسیح علیه السلام در حال شلیک به مغز داروین است و این سکانس هنوز قبل از آشنایی دختر با موجود فضایی است. 


[تصویر: paul2011naghd%20%282%29.jpg]


(تحلیل من این است که این سکانس در حال آماده سازی مخاطب برای زشت جلوه دادن رویکرد و چهره ادیان الهی نسبت به یک ایده و یا فرضیه علمی است و این یه پیام را القاء می کند و آن " ضدیت دین با علم است" همان نظریه انحرافی که سالهاست غرب در صدد نهادینه کردن آن است. یعنی تقابل علم و دین . در حالی که علم و دین رابطه موازی ندارند بلکه موید هم هستند ولی متاسفانه در فیلم به نامردی این مسئله بیان می شود.
3. مداوای چشم چپ دختر مسیحی توسط موجود فضایی. کمی تامل کنید. چندین تحلیل می توان از این سکانس داشت. تحلیل نگارنده این است که چشم چپ که مهم ترین و مقدس ترین نماد فراماسونری است و همیشه در حال منجی نمایی این نماد ها در فیلم ها می باشند، در اینجا هم روشنایی چشم دختر مسیحی با چشم چپ موجود فضایی بدست می آید. باز هم تامل کنید.


[تصویر: paul2011naghd%20%283%29.jpg]
[تصویر: paul2011naghd%20%284%29.jpg]


انتقادات زیادی بر این فیلم وارد است که در این مقاله جای داده نشده و نیاز به بحث و بررسی بیشتری دارد که دیگر آن را بر عهده محققین قرار می دهیم. 
اما نکته آزار دهنده قضیه این است که اخیرا تبلیغات نمایش این فیلم در صدا و سیما (شبکه سوم) برای فیلم های سینمایی ایام عید فطر، وعده داده شد. این مسئله یک پیام را می رسانده که در بدنه صدا و سیمای ما مخصوصا در حوزه پخش فیلم های سینمایی، عناصر نامطلوب و مخفی فراماسونری در حال فعالیت هستند که متاسفانه هیچ نظارتی بر این مورد نبوده . دلیل بر این مدعا فیلم های سینمایی کابالایی بوده که قبلا هم از صدا و سیما پخش شده مثل فیلم شاگرد جادوگر با بازی نیکلاس کیج که در همین شبکه سه پخش شد که فیلمی سراسر الحادی و کابالایی و جادو محور بود. و از این قبیل فیلم ها زیاد سراغ داریم. ما امت حزب الله از این اقدام صدا و سیما و نظیر این گونه اقدامات در حوزه رسانه ملی برائت می جوئیم و محکومیت این گونه اقدامات ضد انقلابی را در صدا و سیما اعلام می داریم.از همه امت حزب الله تقاضا دارم اقدامات لازم را جهت جلوگیری از پخش این فیلم الحادی در رسانه ملی انجام دهند.از صدا و سیما هم تقاضا دارم بازبینی دقیق به عملکرد خود داشته باشد.+ حداقل اگر می خواهند چنین فیلم هایی را عام المنفعه کنند حداقل نقد آن را هم بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد